Rapport E-mail marketing in Automotive

/Rapport E-mail marketing in Automotive
Rapport E-mail marketing in Automotive 2017-11-29T14:24:49+00:00

In het rapport E-mail marketing in Automotive wordt de email marketing in de Nederlandse
automotive sector aan een uitputtend onderzoek onderworpen.

Het rapport geeft antwoord op vragen zoals:

* Wat is de favoriete verzenddag en -tijd?

* Wat doet de branche op het gebied van E-mail en Social?

* Wat zijn best practices voor Automotives en wie gebruikt ze?

* Hoe positioneren de Automotives hun e-mailmarketing tov concurrenten ?

Het onderzoek bevat 84 meetpunten per nieuwsbrief en organisatie. Het is een overzicht van tactieken en technieken uit e-mail-uitingen van 19 organisaties uit de automotive branche.

Vul uw gegevens in om een gratis preview te ontvangen.

Aanschaffen via factuur

Het volledige rapport kost slechts 315 euro ex. btw. U kunt het onderzoek aanschaffen:
Via factuur: Stuur een mail naar jvrijn@emailmonday.com met uw (bedrijfs)naam en adres.
U krijgt dan het rapport en de bijbehorende factuur.

Gemeten zijn o.a het verzendtijdtip, frequentie, verzenddagen, subjectline analyse, woordgebruik in het from-adres, calls to action, invulling van de pre-header, inzet van images, social media integratie, personalisatie, afmeldprocedures, verzend-IP en verzender, etc etc.

Het rapport E-mail Marketing in automotive is samengesteld door eMailmonday (Jordie van Rijn) and DM Interface (Pieter Stroop).

Hi there,
Want to get more out of email marketing? Subscribe, because the really good email marketing tips are in the newsletter.
You can unsubscribe anytime, but you won't even want to.