Email marketing software selectie gids

///Email marketing software selectie gids

Email marketing software selectie gids

De Email Marketing Software Buyer’s Guide 2015 – 2016 is het ideale startpunt voor de selectie van Marketing Automation of E-mail marketing software.

Met het samenbrengen van meer dan 400 datapunten voor een analyse van functionaliteiten voor small market, midsize en grote organisaties om producten en leveranciers te vergelijken.

En de email software te selecteren die het beste past.

Op persona gebaseerde profielen laten zien welke punten belangrijk zijn en maken het makkelijker om te begrijpen hoe de best email marketing platform er uit ziet, inclusief een uitleg over het waarom en wanneer van deze functionaliteiten.

De gegevens worden naast elkaar gepresenteerd in tabellen die het makkelijk maken om te zien welke leveranciers aan de eisen voldoen.

Het rapport bevat 14 functionele onderdelen, met toelichting:

Product en dienst aanbod:
Tarief informatie, klanten en diensten
Campagne Management
Applicatie-instellingen en rechten Marketing Automation
Database management Verzending en deliverability
Online Forms en landing pages Klantenservice en support
Tracking Training en documentatie
Content Management Multi-channel en Media
Rapportage en Statistieken Integraties en API

De gids voor Email marketing en marketing automation software selectie

De gids heeft een analyse van het aanbod (services en product functionaliteiten) verdeeld over 14 onderwerpen om te evalueren en de beste email marketing platform leverancier te selecteren. Op het moment dat de lezer zijn favorieten heeft geselecteerd, zijn er aanvullende leveranciersprofielen met achtergrond, in-software screenshots en contactgegevens.

Waarom dit rapport een must-have is:
• Een vergelijking met item-voor-item view van de functionaliteiten.
• Gedetaileerde informatie over de features and functions per ESP
• Leveranciersprofielen met in-software screenshots
• Tarief en product / dienst aanbod.

Het rapport is samengesteld door een internationaal team van experts met elk ervaring in de selectie en keuze van email en marketing automation systemen.

Bruno Florence florenceconsultant.com
Jordie van Rijn emailmonday.com,
Gabriele Braun en Torsten Schwarz Absolit.de

Beschikbaarheid

Het rapport is beschikbaar vanaf Q2 2015 en kan hier worden besteld wil je op de hoogte blijven van de voortgang of heb je vragen, stuur een mail naar jvrijn@emailmonday.com of gebruik het contactformulier.

Jordie van Rijn 2017-11-29T14:26:13+00:00 Categories: emailmarketing|

About the Author: Jordie van Rijn

Jordie van Rijn is an independent email marketing consultant. Next to helping companies improve their email marketing results he gives email marketing training and is a writer and speaker in the field of online marketing.
Hi there,
Want to get more out of email marketing? Subscribe, because the really good email marketing tips are in the newsletter.
You can unsubscribe anytime, but you won't even want to.