De verborgen kracht van welkomstcampagnes in e-mail marketing

///De verborgen kracht van welkomstcampagnes in e-mail marketing

De verborgen kracht van welkomstcampagnes in e-mail marketing

Een sterke welkomst e-mail past in ieder e-mail marketing strategie. Het is een zwaar onderschatte kans, want een welkomst e-mail kan echt prachtige resultaten geven. Het is niet voor niets de eerste mail in de Customer Life Cycle.

Voor Digital Marketing Live gaf ik een aantal presentaties waarna we in interactief verder ingingen op de kansen en mogelijkheden van een goede welkomstcampagne. Hieronder de presentatie.

Wat anderen over de presentatie zeiden:
“Een goed welkomstprogramma is essentieel. Dat feit ben ik weer bewust van gemaakt, en ik zag ook meteen verbeterpunten voor onze opdrachtgevers.” – Jorrit van der Harst, Sr Projectmanager Rapid Sugar

“Jordie’s presentaties schudden je wakker. Hij geeft praktische tips en laat je de noodzaak inzien van een welkomstmail. ” Germaine van de Laar

“Leuke eyeopeners en handige tips om optimaal gebruik te maken van het eerste contact met je klant. Jordie heeft een missie en draagt die met verve uit. Want met zoiets ‘simpels’ als een welkomstbericht valt een wereld te winnen!”– Karin Lassche, Klasse Tekst

“Jordie, het was gisteren een goede sessie. Dank voor je tips.” – Edwin de groot, Marketing manager NRC Media

2017-11-29T14:26:55+00:00 Categories: emailmarketing|

About the Author:

Jordie van Rijn is an independent email marketing consultant. Next to helping companies improve their email marketing results he gives email marketing training and is a writer and speaker in the field of online marketing.
Hi there,
Want to get more out of email marketing? Subscribe, because the really good email marketing tips are in the newsletter.
You can unsubscribe anytime, but you won't even want to.